Sevilla - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Frans en Diana Jansen - WaarBenJij.nu Sevilla - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Frans en Diana Jansen - WaarBenJij.nu

Sevilla

Blijf op de hoogte en volg Frans en Diana

25 September 2012 | Spanje, Sevilla

Dit is ons laatste berichtje, want wij zijn vanmiddag thuis gekomen. Na Isla Canela hebben wij nog Mazagon en Chipiona aangedaan en nu liggen wij in Sevilla. Wij zijn nog een week in Sevilla aanboorde geweest om de boot voor de winter klaar te maken. Dat was geen pretje, s'morgens was de temp. nog oké, maar een paar uur later was het niet te harden, wind stil en minimaal 35 graden. Dat was wel een tegen valler toen wij vanmorgen op Eindhoven waren geland, 20gr. kouder dan wij gewend zijn en ook nog een harde wind. Hebben jullie de filmpjes op internet al gezien met de link die Laurens en Adrienne in de reactie's hebben gezet? Wij hebben ze net bekeken. Ik vind het knap dat ze ze gevonden hebben. Groetjes en tot gauw.

• 27 September 2012 - 20:11

Ed En Elly Pols:

Gezellig dat jullie er weer zijn, tot gauw