Isla Canela - Reisverslag uit Isla Canela, Spanje van Frans en Diana Jansen - WaarBenJij.nu Isla Canela - Reisverslag uit Isla Canela, Spanje van Frans en Diana Jansen - WaarBenJij.nu

Isla Canela

Blijf op de hoogte en volg Frans en Diana

11 September 2012 | Spanje, Isla Canela

Wij hebben net weer de fles met bubbels van Spanje geopend. Van Lagos zijn wij naar:Alvor, Porti Mao, Vilamoura,(waar Frans zijn neef Lauwrens en Adrienne aanboord zijn gekomen)en Ayamonte. In Ayamonte was een feest voor de heilig Augustinus met optocht in Spaanse kleding en de volgende avond zijn wij naar het stierenvechten geweest en daarna was er een processie met sluiers en trommelaars. Toen wij s'morgens rond 11 uur vertrokken waren ze nog steeds aan het trommelen. Wij zijn toen de Rio Guadiana op gevaren, dat is een grensrivier tussen Portugal en Spanje. Wij hebben 3 hele kleine plaatsjes aangedaan, het was er heel erg rustig maar wel leuk. In Alcoutin was de supermercado niet groter da een huiskamer. Nu zijn wij in Isla Canela. Gr. Fr. +D.

• 11 September 2012 - 22:30

Gert En Nicole:

Wat zijn jullie al ver! En wat zullen jullie genieten!
    Ben nieuwsgierig of jullie in de straat van Gibraltar nog "even" zullen oversteken?!
    En tot hoe lang in het jaar jullie zullen doorvaren...
    Misschien leuk om weer even met de steiger af te spreken als jullie van de winter weer in Nl zijn... We zijn erg nieuwsgierig naar alle belevenissen!
    Veel reisplezier en tot later...