Lagos - Reisverslag uit Lagos, Portugal van Frans en Diana Jansen - WaarBenJij.nu Lagos - Reisverslag uit Lagos, Portugal van Frans en Diana Jansen - WaarBenJij.nu

Lagos

Blijf op de hoogte en volg Frans en Diana

31 Augustus 2012 | Portugal, Lagos

Na Porto zijn wij naar Aveiro, Figueira da Foz,Nazare, Lisabon, Troia, Sines, Arrifana en nu zijn we in Lagos de ALGARVE. Een nieuwe mijlpaal, dus gisteren avond maar weer een flesje bubbels open gemaakt.Wij hebben een week in Lisabon gelegen, waar mijn zusje Rita en haar man ook waren. Wij hebben samen de stad bekeken, veel terrasjes gepakt en elke avond heerlijk uit gegeten. Ook hebben we een FADO-avond mee gemaakt. Dat is eten en een show van zang en dans. Fado kan je alleen in Lisabon bezoeken. Het was erg gezellig en de show was heel mooi.Dat was het weer. Groetjes en tot later. Frans en Diana.

• 31 Augustus 2012 - 12:14

Karel En Marianne:

Zo, jullie zijn al weer ver onderweg naar Spanje.
    Lagos hebben wij ook bezocht, best een mooie plaats.

Het weer is bij jullie zeker zonniger en warmer dan hier.
    Momenteel is het 17 graden en waait het stevig.

Gaan jullie ook nog in Gibraltar kijken?
    Dat is de moeite waard, jullie kunnen dan weer een fles
    met bubbels openmaken.

Groetjes uit Zwijndrecht

• 31 Augustus 2012 - 14:19

Peet Van Der Heijden:

Hallo gezelschap,

Leuk om weer iets te horen van jullie. Wat is het toch behelpen he, alsmaar bubbels en uit eten en fado en terrasjes, sommige mensen hebben ook niets aan hun leven. Ik zit lekker achter mijn bureau op kantoor, dat is pas leven, ha, ha. Nou geniet er van en nog veel plezier, en je weet het. oppassen met uitkijken, doe voorzichtig.

groetjes van Inge en Peet.