La Coruna - Reisverslag uit Gijón, Spanje van Frans en Diana Jansen - WaarBenJij.nu La Coruna - Reisverslag uit Gijón, Spanje van Frans en Diana Jansen - WaarBenJij.nu

La Coruna

Blijf op de hoogte en volg Frans en Diana

02 Augustus 2012 | Spanje, Gijón

Wij hebben een week in La Coruna gelegen en gaan morgen weer een stukje verder. Afgelopen maandag zijn we met de trein naar Santiago De Compastello geweest, dat is een bedevaartoord hier in Spanje. Verder niets te melden. Groetjes, Frans en Diana.

  • 03 Augustus 2012 - 08:32

    P.vanderheijden@rmc-rotterdam.nl:

    Goedemorgen wereldreizigers,

    Ik zit net achter mijn bureau, 08.25 uur, weer veel te vroeg als je om 09.00 uur moet beginnen. Ga ik vanmiddag eerder weg, dat wel natuurlijk. Jullie gaan nog steeds goed zie ik, echte sportievelingen gaan op de fiets naar Santiago de Compostella, nou ja, bij jullie is het meer de waterfiets. Hier is weinig te melden, of het moet zijn dat het meestal regent, maar om dat nu iets nieuws te noemen....
    Groetjes van Inge en van mij en ik blijf toch stiekem een beetje jaloers op jullie. Veel plezier nog en hou hem op koers.

    Peet.

  • 04 Augustus 2012 - 10:07

    Henny En Ammy:

    Hallo avonturiers.

    Er staat niet vermeld hoe het weer is bij jullie? nou wij zijn nog aan het bijkomen van twee mooie stranddagen vorige week.
    Ik sluit mij eigen aan bij Peet als men naar Santiago De Compastello gaat behoort men op de fiets te gaan, maar ja ik begrijp het wel Ons Franske is bang dat die fiets dan wordt gejat.
    Verder alles goed hier, wij gaan ons langzaam voorbereiden op onze volgende vakantie.

    veel groetjes en een goede vaart Henny en Ammy.

  • 27 September 2012 - 20:20

    Jan Van Wier:

    Hoi Frans en Diana,

    Hoe gaat het met jullie ? Heb je laatste verslag dd 02-08-2012 gelezen en de reacties. Ze hebben het beiden mis. Naar Santiago di C. ga je niet op de fiets maar lopend. Het is een bedevaart tocht, dat doe je niet op de fiets en met de trein ! Moet je toch weten hoor Frans als oud katholiek.
    Ik hen geen idee waar jullie nu zijn . Hoor het graag. Hier alles goed in Fr.nog steeds mooi weer, wel wat kouder in de nachten.
    In Nov. komen we naar NL. waar we jullie weer hopen te ontmoeten en vele verhalen hebben te vertellen.
    Lieve groet van Jan en Jelena

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Gijón

Middellandse Zee trip 2012

Lekker naar het warme weer.

Recente Reisverslagen:

25 September 2012

Sevilla

11 September 2012

Isla Canela

31 Augustus 2012

Lagos

14 Augustus 2012

Porto

02 Augustus 2012

La Coruna
Frans en Diana

Actief sinds 02 April 2012
Verslag gelezen: 483
Totaal aantal bezoekers 109419

Voorgaande reizen:

17 Mei 2013 - 01 November 2013

Middellandse Zee 2013

08 April 2012 - 01 Oktober 2012

Middellandse Zee trip 2012

Landen bezocht: