Gent - Reisverslag uit Gent, België van Frans en Diana Jansen - WaarBenJij.nu Gent - Reisverslag uit Gent, België van Frans en Diana Jansen - WaarBenJij.nu

Gent

Door: Utopiafd

Blijf op de hoogte en volg Frans en Diana

21 April 2012 | België, Gent

Vandaag mag de eerste kurk eraf. Wij zijn zo in België. Wij hopen in het centrum van Gent te kunnen liggen en gaan op z'n vroegst maandag verder.

• 21 April 2012 - 08:09

Jeanne En Sem:

Wat fijn dat het weer goed gaat .
    Mooie stad Gent jammer dat het weer zo slecht is.Hier gaat alles goed we missen jullie nu al Lieve groetjes van ons

• 21 April 2012 - 09:54

Greet Colijn:

Proost alle 4 !!
    In ieder geval is Gent een heeeeeel gezellige stad ,lekker eten en heerlijke biertjes !
    Veel plezier en Daan pas op de keien .
    Fijn weekend groeten uit Diemen X

• 21 April 2012 - 10:52

Wim En Elma Brokking:

Kijk, dat zijn de betere beichten !! Proost en geniet ervan !!

• 21 April 2012 - 11:20

Gert En Nicole:

PROOST

• 21 April 2012 - 14:35

Wim:

Ik geloof er niets van dat vandaag de eerste kurk er af gaat, maar in ieder geval fijn dat jullie nu echt op weg zijn. Dat moet ook want we willen jullie zeker opzoeken in Portugal. Wij nog 1 weekje en dan komen we terug naar Nederland. Groetjes van Wim & Elena

• 22 April 2012 - 07:11

Henny En Ammy:

Fijn dat de reis nu echt is begonnen, lekker genieten van dat mooie Gent,en het heerlijke sap wat ze daar maken.
    Verder dan een goede reis naar Oostende, en dan zijn de weersvooruitzichten ook beter.
    Goede reis gewenst voor jullie, en jullie mede reisgenoten.
    Groetjes de Driesjes

• 22 April 2012 - 14:01

Ronald:

Kan je niet via duinkerke varen .
    Of ben je daar te hoog voor.
    Lekker ouderwets stuurhutje afbreken.

• 23 April 2012 - 08:41

Joppe:

Jammer van dat weer hoor! Ben blij dat Daantje wat mobieler is! En Daan: nog een paar nachtjes slapen en ze zijn weer kampioen hoor!
    XXXX

• 23 April 2012 - 11:58

Peet Van Der Heijden:

Allez zulle, ge zijt goed bezig. Dikke frieten met mayo en een Rodenbach met grenadine. Veel plezier en we blijven jullie volgen.
    Groetjes, Peet en Inge.