Vertrokken naar Terneuzen - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Frans en Diana Jansen - WaarBenJij.nu Vertrokken naar Terneuzen - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Frans en Diana Jansen - WaarBenJij.nu

Vertrokken naar Terneuzen

Door: Utopiafd

Blijf op de hoogte en volg Frans en Diana

20 April 2012 | Nederland, Middelburg

Zaterdag zijn we naar Middelburg gevaren. Onze electrische problemen zijn weer opgelost. Daniëlle heeft nu een gipse voetje, waar ze op mag lopen. s'Avonds als ze naar bed gaat kan ze dat uit doen. Ze is gelukkig een stuk mobieler. Middelburg is een oude stad met veel mooie gebouwen. We lagen in het centrum. We zijn nu onderweg naar Terneuzen.

• 20 April 2012 - 10:15

Greet Colijn:

Hoi Frans en Daan ,
    Hier alles rustig , goede reis naar Terneuzen , kan jullie nu volgen helemaal leuk .
    Gezellig zo met elkaar fijn weekend hoop dat WEER beter wordt !!!!groeten en XXX van Greet en Co.

• 20 April 2012 - 12:52

Theo En Clementine:

Goedemiddag samen,
    Ik heb jullie vorige week ook al een berichtje gestuurd, tot mijn verbazing staat het niet in het rijtje.
    Tweede poging, jullie zijn al lekker opgeschoten, na jullie ervaring in Bruinisse. Wat je gehad heb kun je niet meer krijgen zullen we maar zeggen. Is het enkeltje van de buurvrouw inmiddels reisvaardig?
    Ik hoop voor jullie dat het nu allemaal wat voorspoediger verloopt, anders ben je na 6 maanden nog niet halverwege. Hier gaat het allemaal z'n gangetje en iedereen is druk met de komende vakantie. Woensdag met het hele gezin naar Turkije, we kijken er naar uit. Goede reis en goede gezondheid.
    Groetjes Theo en Clementine